Politica de retur
- Legislatia din Romania reglementeaza prin OUG 34/2014 (http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf) drepturile consumatorilor in cadrul contractelor de achizitie online
- Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comandă printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
- In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.
- Returnarea va fi validata doar in conditiile in care produsul este nou, fara urme de utilizare, in aceeasi stare in care a fost livrat de catre SportsShuttle
- Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;
- pentru Comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;
- pentru Comenzile achitate prin numerar in showroom SportsShuttle -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
- Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
- In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
- Costul returnarii coletlului catre SportsShuttle va fi suportat integral de catre consumator, exceptie facand situatia in care produsul prezinta vicii de fabricatie si este supus conditiilor de garantie
- In situatia in care produsul livrat se dovedeste a prezenta defecte de fabricatie termenul de notificare scrisa catre SportsShuttle este de maxim 48 de ore de la documentul de receptia coletului
- In situatia receptiei unor colete deteriorate in timpul transportului, va rugam sa specificati acest fapt pe documentul de receptie al curierului rapid. Pe baza acestuia va putem inlocui produsul, in cazul in care se dovedeste ca a avut de suferit la transport